9/3/1987
Babe, selamat hari lahir..w/pun ko dah xde, tapi aku yakin ko dgr ucpn aku..9/3/1987..aku x pernah lupa..wan,aku x tahu kenapa sejak akhir2 ni aku selalu teringatkan ko..mungkin sebab besday ko..
Wan, aku pernah ckp, aku nak jadi org pertama wish besday ko tiap2 taun…ko gelak je and ko cabar aku tunai kate2 aku..yap aku tunai kate2 aku..taun2 lepas 5 minit sebelum 12.00am aku dah cll ko ucp besday..tapi kali ni lain sgt..aku pandang phone yg sepi, sesepi hati aku..aku tengok no phone ko..sumpah aku x pernah delete no ko sjak ko pergi..tapi aku x call no tu cz mungkin no ko org lain dah pakai..dah setahun lebih no tu x aktif kan..
Wan, aku rindu ko sgt babe..ko selalu ada utk aku..betul ckp org bila ada depan mata buat x tau je..buat x penting..tapi bila dia dah x de..baru kita rasa betul2 kehilangan ..tapi ko sentiasa penting bagi aku, Cuma keadaan je x leh aku membahagiakan ko lebih daripada seorg teman..hati aku milik org lain..hati aku hanya utk dia..ko fhm kan..tapi aku betul2 sygkan ko..
Babe, aku behenti kt sini dulu..aku dah x tahan nak menangis ingatkan ko..ko x suka aku menangis kan..bila aku sedih,tension ada masalah ko bawak aku p pantai, tengok laut..ko ckp kt situ tenang and hati akan jadi lapang..aku percaye sgt2..tapi kt Johor bukan macam kt Terengganu..nak p pantai susah kt sini..babe, ko nak tau..Jimmy pun cm ko..selalu cuba bahagia and puaskan hati aku..aku x pernah ckp pasal Jimmy kt ko kan..Jimmy tggu aku selama ni..Jimmy yg hadir dulu sebelum ko..sebagaimana ko tidak tau kewujudan Jimmy dalam hidup aku, macam tu jugak Jimmy x pernah tau adanya ko dalam hidup aku..aku x nak lukakan hati sape2..aku syg korg berdua..doakan aku bahagia dengan Jimmy sampai bila2 ye babe..
No comments:
Post a Comment