Huh!
Terasa benar yang malam ini terlalu sunyi. Yup! Juga agak membosankan.
Di jam ini hanye fb yang menjadi teman aku sjk ptg tadi ,tapi tak cukup kuat untuk menarik mata aku dan kepala aku yang sedang kebosanan pada tahap gaban ini.
Mencoret sesuatu di blog ini juga bukan kehendak aku, aku cuma melayan dengan membiarkan jari hantu dan jari telunjuk aku menekan huruf huruf pada papan kekunci Acer ini. Walau agak ke'poyo'an bunyinya, tapi apa aku peduli.
Terasa kebosanan yang amat sangat. Kat luar sana kedengaran bunyi cengkerik dan berselang dengan laungan bunyi katak. Mungkin hendak hujan agaknya...
bosan! Itu sebenarnya yang aku rasa. Saaaaaaaaangat bosan, bukan alang kepalang apa yang aku rasakan ini.
Good nite!
No comments:
Post a Comment