Followers

Wednesday, March 16, 2011

sabarkan hatiku!=;=~

Kawan..apa korang buat bila kawan korang mintak tolong?? Tentu korang tolong kan klu boley tolong, klu x leh nak buat cm ner kan, tapi usaha untuk tolong tu mesti ada dalam diri korang kan..but macam mane plak perasaan korang bila korang mintak tolong dgn kawan yg selalu korang tolong untuk something benda yang simple je , tapi kawan korang buat x tau je and x sudi nak tolong korang..buat muka and whatever lah…mesti terasa kan..terasa sgt2,..time tu nak je ckp, jgn harap aku tolong ko lepas ni..tapi sbb sifat sabar yang x berapa banyak dalam diri ni..diam je...what u give u get back..tuhan tu maha adil..tggu ah turn ko nanti..

Dalam berkawan ni jgn lah ego sgt..maybe time ni ko rasa senang, x perlu pertolongan sape2..tapi bila time ko susah kawan jugak ko cari masa ko kt tempat org..kt kampung boley lah ko nak mengadu ngan mak bapak korang..agak2 ah weh kita hidup ni bukan keseorangan…ramai org sekeliling.. jgan nak belagak macam dunia ni ko je yang ada , ko je yg punya…ahhhggg..aku dah naik panas.. ni lah contoh kawan time susah cari, time senang lupa..harap dijauhkah ada kawan macam ni..kesian hidup kite derr…

Benda ni jadi kt aku kali ni..x pe lah, aku x marah tapi aku Cuma ingtkan je..jgn harap pertolongan aku lain kali…bukan balas dendam ok tapi nak ko rasa apa aku rasa time tu..(jgn ikut perangai kotor aku ni, x baik utk kehidupan korang)..=P



3 comments:

  1. knp ni ah>?
    sabarla...APE2....KITE KENA SABAR K....SMILE..

    ReplyDelete
  2. ye lah aku tgh sabar lah ni...harap2 sbar aku ni panjang lagi and aku x berdendam sungguh2 ngan org...sabarkan hati ku..

    ReplyDelete