Babe, aku syg ko..tapi aku dah x leh terima ko..aku x pernah lupa saat indah kita bersama..x pernah lupa..tiap kali aku pegi tempat kita selalu lepak, menyusuri pantai bersama angin laut, kedai makan, shopping ..aku rasa cm nak menangis..aku rindu ko sgt2..
Babe, knp hati aku keras sgt nak terima ko..padahal aku nak sgt peluk ko..nak ckp ngan ko, nak bergelak ketawa ngan ko cm dulu..mane ko pergi..mesti ada aku..mane aku ada mesti ko ada sekali..org ckp kita serasi..tapi keegoaan kita buat hidup kita semakin menjauh..ko sibuk dengan dunia ko, aku sibuk dgn dunia aku..ko tanye, apa aku anggap ko dalam hidup aku? Adakah pakwe aku or hanya sekadar kawan aku..aku x mampu jawab soalan ko..cz aku sgt keliru. Sejak tu aku x dgr khabar ko..egokah aku?? Babe, ko x akan faham, kehidupan aku dah x macam dulu.
Babe, aku x salahkan ko cz tggalkan aku bersama kenangan kita..aku faham hati ko..sampai bila ko nak harapkan org yang x mampu bagi apa2 harapan pada ko..ko pergi dan terus pergi sampaikan ko pergi buat selamanya..tipu ah aku ckp, aku xrasa apa2 masa aku dgr berita kematian ko..kawan ko ckp aku pentingkan diri sendiri, aku x hiraukan ko lansung and x kesah ko ada or x de..hati aku cuma aku je yang tau babe.,macam mane aku pura2 xde apa..mcm mane aku tahan air mata aku jatuh depan kawan2 ko mase tue..macm mane aku tahan kate2 kawan2 ko yang menyakitkan hati..Cuma aku je yg tau..
Babe, aku lari dari keadaan yang menyakitkan tu..aku lari sampai aku x sdr aku sampai tempat pertemuan kita kali pertama..pantai batu buruk..aku menangis semahunya..aku duduk kt pantai tu sampai senja..aku x tahu mcm mene keadaan aku time tue..dah macam org gila kot..aku nampak ko kejar aku kt tepi pantai, ko simbah air laut kt aku..ko tolak aku jatuh kt air laut tu sampai baju aku basah lejuh..aku nampak segalanyanye babe..tapi tue semua bayangan..bayangan yang x mungkin akan kembali..babe aku syg ko sgt2..
Babe, aku nak jawab soalan ko nie..ko dgr erk!!..babe sebelum aku kenal ko, aku dah ada couple, dah ade org yang tggu aku sampai hari nie..aku x sggup kecewakan dia dan aku x sggup hancurkan hati ko..aku x mampu jwb soalan ko..babe, klu aku ckp ko hanya sebagai kawan aku..suatu hari nanti bila ko dah ada awek, ko akan lupa aku ..babe, klu aku ckp aku dah ada pakwe..ko pasti akan tggalkan aku bersama pakwe aku dengan alasan ko x nak ggu hubungan kami..babe, aku x nak cm tu..aku nak ko sentiasa ada bersama aku, bukan sebagai kawan or sebagai pakwe..tetapi aku nak ko sebagai teman yang setia bersama aku..teruk kah aku, hanye pikir hati aku, hidup aku tampa pedulikan hati ko..sory babe..
Babe, jujur aku ckp..aku bahagia sgt bersama ko..klu ko masih ada, aku x kan segila ni merindui ko..babe, aku x kan pernah lupa ko..ko adalah kenangan terindah dalam hidup aku..aku doakan ko ditempatkan di tempat org yg beriman and tenang bahagia di atas sana..w/pun kita di dunia yang berbeza, tapi ko ttp kukuh setia di hati aku. Miss u babe..MOHD IKhWAN HAFIZIE ABDULLAH..
No comments:
Post a Comment