Kawan aku cakap. ..AH ingat MIE, jgn ko cari pasal kt sini…hehehe..mestilah aku ingat dia..Dia , entahlah ingat aku ker tak…??
Tapi sal suara tue buat aku ingat seseorang….seseorang yang pernah hadir dalam hidup aku..pernah susah senang ngan aku..sumpah aku rindu dia saat ni..kenangan bersama dia menhantui hidup aku lagi..dah setahun kot dia pergi menhadap Ilahi..tapi sampai sekarang cm dia still ada bersama aku..nak nak bila aku dgr suara MFz ni..sebijik kot cm sore arwah Ikhwan..
MFz ? sape tu???. Bialah rahsia org ckp….aku x nak pulak org salah faham or X suka ngan hubungan yang x sampai 24jam terjalin ni...hahaha..klu MIE tahu mampus aku,.apa2 pun TQ buat MFz sbb sudi kawan dengan aku..harap sgt ko boleh jadi penganti arwah ikhwan..jadi kawan baik aku. Boley kan???...jawab2???
Wan…aku jumpe kembar sore ko..orangnye aku x tahu cm ner..mesti pemilik sore tu x sehensem ko kan..dia sendiri ckp ngan aku.hehe..=P..tapi aku dapat rasa dia x lah seteruk perangai ko kot..hehehe..
Apa 2 pun ko still duk carta teratas piala kawan terbaik aku....dah satahun aku x dgr sore ko..tapi malam tu…aku x leh lupa wan..aku kelu bila first time aku dgr sore tu..aku cam ckp dgn ko..cm dulu2..ko buat lawak..gelak2 ngan aku..happy sgt bila borak ngan dia..x ubah cm aku borak ngan ko..ko dengan dia ni ada apa2 ker???.. asal plak aku terlibat..comfius nie…cm berjodoh je…
Wan aku rindu ko lagi..
Belajar dari kisah silam, buat kita bijak, buat kita berani, buat kita lebih cekal. Kenangan kisah silam bukan seperti angin lalu yang pergi begitu saja..kenangan kisah silam adalah sesuatu, aku mengangap ia sebgai teman hidup aku sepanjang kehidupan aku.
No comments:
Post a Comment