Followers

Saturday, March 26, 2011

Blok/ Bilik utk Sem Depan.

H ari ni hujung miggu..so biasanya klu x de apa2 x tviti or perkara yg tak ptg utk dibuat aku bangun pukul 12 or 1 ptg…tapi jgn pikir aku x bangun solat subuh..6.30pg aku dah bangun kot tapi biasalah tidur balik sampai x ingat dunia pagi..
Sbb ari nie ada perkara mustahak yang perlu aku sentlekan, so punyelah semangat, awal giler kot aku bangun, mandi, and bersiap cm nak p kelas..ari tu aku ada cakap aku dapat kouta pengetua untuk still lagi kt KRP..ari ni sesi pemilihan blok/bilik lah plak utk semester depan.
Lum kul 9pagi aku dah sampai kt tempat pemilihan tu.sbb orang office ckp bermula pukul 9 pagi...ingat aku antara orang terawal sampai..tapi Hampehh…dah ramai gilerr kot yang datang..entah2 sebelum subuh lagi dorang dah terpacak kt situ..
Satu benda yang akux berapa suka ialah penantian..penantian satu penyeksaan pada aku..punyelah lame nak start proses pemilihan tu..naik sakit sendi lutut aku duk berdiri kt situ…tapi sabar jelah..org ckp sabar tue separuh dari IMAN.
Dalam kul 11pg gak ah sentle bahagian aku..aku duk G05 sekali dengan rumate aku yang sekarang nie..asal aku xpilih bilik single?? Hahaha..sebab apa.. sebab apa?? Aku ni penakut sikit, x berapa comfident lagi kot nak duk sorang2..KALAU jadi apa2 kat bilik sorang2 mane lah orang lain tau..hehehe
Lepas discus ngan rumate aku..kami pilih blok G05..terkilan jugak ah coz ingat boleh still blok/bilik yang aku duk sekarang, serius memang best gileesss blok G11 ni..tapi office dah ambik untuk first year student..nak buat cam ner terima jelah..memang nampak lah ramai muka-muka student pagi ni x puas hati..
Blok Go5 pun ok jugak..tapi maybe akan rasa sunyi cikit sbb blok tu antara 4 blok yang masuk ke dalam sikit..tapi x pelah janji aku x tercampak kat blok belakang2 dan jauh dari fakulti dah kira baik…TERBAIK!!!..


jalan dah jadi cam apa tah..sesak dengan manusia

atin & kinah

proses terakhir..tggu giliran pilih memilih.
(x sabar nak abih belajo.)


No comments:

Post a Comment