Followers

Saturday, March 12, 2011

aku x apa2...


Aku Cuma nak luah apa aku rasa..aku kenal dgn sorg mamat ni, umur dia dalam 24 or 25 kot...baru seminggu ..cara dia x ubah cm seorg abang nasihat utk seorg adik..but aku bukan adik dia..kenal pun secara x sengaja.

Apa aku x puah hati sekarang, apa hak dia nak ubah cara hidup aku , percakapan aku or cara aku layan org..dia x de kena mengena ngan aku kot..aku pernah ckp aku x suka org cuba ubah cara hidup aku jadi pesen lain,,diri aku lantak aku ah..aku suka cm tu..ko apa hal nak sibukk..

Tapi dia ni lain cikit , apa aku buat, apa aku pkai, cara aku ckp seme nak control..lemass lah wei…ko bukan laki aku pun..even Jimmy aku pun x kecoh nak ubah aku..ko x leh terima care aku blarrr ah..bukan aku pakse pun ko kawan ngan aku..ko je pun lebih2 dulu..

Aku mmg jenis kurang ajar cikit , care aku ckp pun x ah lembut mcm awek melayu terakhir..tapi aku happy je hidup aku skrg..ngan org tua, aku tau je hormat ..kakak or abg2 yang lebih tua boleh je aku hormat , kawan2 boley je terima..tapi ngan ko seme x kene..aku tau ah ko tentera..berdisiplin..tapi aku bukan macm ko..

Tapi TQ ah..sekurang-kurangnye aku tau ko ambil kesah sal aku..but aku x leh terima perubahan dalam masa yang singkt..bukan senang nak berubah..kena ambik mase…aku boley je try tapi bagi ah aku mase..nanti2 aku ok ah….

Ahhggghhh……..

No comments:

Post a Comment