Followers

Monday, March 28, 2011

Lagi-Lagi Aku Kena Marah.



Kadang2 tuh aku dah terbiasa sgt kena marah sampai aku dah X heran orang nak marah aku..marah lah aku terima, redha je…hahahaha..so bila orang marah aku, tengking2 aku baik aku menyepikan diri je..klu aku lawan nanti jadi makin panas, macam bara api kena simbah minyak gah plak kan..
Tapi kadang2 tuh aku ambik peduli jugak orang marah aku sampai dalam tidor pun aku termimpi-mimpi orang duk Marah2 tengking2 aku siap kena tampar lagi..sakit kot klu tgn yg tampar aku tu tangan lelaki..kasar..pedih giler siuttt… dan sekarang ni aku asyik kena marah jer..mak aku marah aku, Boyfren aku marah aku and kawan aku pun marah aku..ada je kate2, orang salah paham.. nok wak nada bergurau orang dgr nada mengeji..nak wat nada bermesra orang dgr macam dia je yang betol..nak wak nada lemah lembut pun orang tafsir lain plak..hahaha kelakar jugak lah macam nie..nak buat mcm ner..orang ckap bila orang marah kite bukan dia benci kite, tu tande dia sayang kite, nak jaga kite, nak kite jadi lebih baik..betol X??
Maybe skrg nie musim orang Emo..salah cakap sikit jer terus marah2..X pasal2 lak aku gaduh ngan ramai orang nanti..Aku ngakulah aku jenis ego, keras kepala tapi kdg2 aku lembut jugak..hati aku Lembut tau..terbaru ni, masa aku kena marah dengan kawan aku semalam..air mata aku dah bertakung dah sebab X sangka dia marah sampai macam tu sekali..sensetif kot aku semalam..maklumlah ptg tu aku ngaduh besar ngan boyfren aku..apa X nye dalam jiwa kacau and semak ngan masalah lain tiba2 kena marah2 tengking2 lagi..Cm salah aku besar sgt..aku gurau je kot…tapi maybe aku gurau X kena tempat, terimalah padahnye..aku terima aku kena marah lagi.

Kita ni klu dah exited state tuh memang X ingat dunia..apa ungkapan kuar pun bukan kita sedar..sampai kena sound kena tengking baru lah sedar kita dah buat orang sakit hati ngan kita..lagi bahaya kalu kita ni jenis terdidik selalu nak menang and X nak bertolak ansur serta X pandai mintak maaf..Xnak tolak ansur dah satu hal..tapi klu dah cara kita mintak maaf tu bunyi macam menganjing orang je, kena salah faham lagi..niat memang nak mintak maaf ..tapi klu da X pandai nak buat cm ner kan..X semua orang dilahirkan bakat berkata2 manis termasuk Aku ni..
In the end aku kena belaja tolak ansur je lah..bak kate kawan aku tuh..tolak ansur sebenarnya kita Menang..biar pun dia salah..so sama2 lah kita cuba tolak ansur dengan org sekeliling kite..X yah dah lah nak jadikan kita nih btol..bagilah peluang orang lain plak klu betul kita salah..klu org marah tuh kita mintak maaf lah..dia nak terima or X dia punya pasal lah..yang penting kita ikhlas mintak maaf..mane lah tau kan kita ni manusia..kdg2 kita sedar je pun..tapi ingat menda Cam nie lah boleh buat org ceria and senang ngan kite..
Mintak maaf la kawan2 suma..andai ada salah silap and tolonglah btolkan.

No comments:

Post a Comment