Time aku sampai tu orang tgh ramai lah..org ckp malam ni malam borong…malam last kan..ye x aku x tau lah cz bab beli membelah ni aku kurang sikit , aku beli benda aku minat je....klu x, aku duk cuci mata tengok gelagak orang tarik pelanggan , org duk pilih barang , org duk bersesak-sesak kt jalan sempit, org duk mengayat awek/pakwe , org duk melantak makanan kt gerai mamak..boleh dikatakan macam2 gelagak ah leh jumpe kt sini..
X tau nak royak gape lagi..tengok gambar jelah erk..
suasana kesasakkan and kesemakan manusia kt tapak pesta konvo..tu tu tu cm kenal je budak baju biru tue..tu lah ijah besar..apalah yg dia duk pandang tu..serius gile muka..
ni operasi pilih memilih..aku x terlibat ok...aku duk tengok je..x minat lah tudung berputar belik, berambu-rambu nie..kawan aku je yang duk layan masa ni..
ni pulak bersama arnab yang ciut miuttt gitu..cantik..x caye meh dtg tengok..macam2 jenis arnab kena promort kt sini..
ni tempat memekak pulak..adalah 3 4 artis buat performance kt ats pentas tu..x silap aku, Mambai, dePUtra and satu g aku x berapa jelas nama group dorang tapi Munir kot sekali..
last sekali sebelum balik..kami makan kt gerai area2 situ...bihum sup tu aku punya and mee kuning tu irah punye..Time ni air x sampai lagi..heheheOK. kesudahannya dengan letupan bunga api yg berwarna-warni..perhhhh cantik siuttt....
tu je kot tuk malam ni..selamat tidor.
No comments:
Post a Comment