Followers

Tuesday, March 29, 2011

cuci Mata KT pesta Konvo

Malam ni malam penutup pesta konvokesyen UTM kali 46..so apa lagi jom lah melayan…kt kul 9 lebih2 cm tu irah sampai kt blok aku , jumpe ijah kt bawah studio and terus je p padang kawat sama2....pesta konvo tu buat kt padang kawat cm jugak taun2 sebelum nie..ni kali kedua ah aku pergi pada kali ni selepas second day ari tue..
Time aku sampai tu orang tgh ramai lah..org ckp malam ni malam borong…malam last kan..ye x aku x tau lah cz bab beli membelah ni aku kurang sikit , aku beli benda aku minat je....klu x, aku duk cuci mata tengok gelagak orang tarik pelanggan , org duk pilih barang , org duk bersesak-sesak kt jalan sempit, org duk mengayat awek/pakwe , org duk melantak makanan kt gerai mamak..boleh dikatakan macam2 gelagak ah leh jumpe kt sini..
X tau nak royak gape lagi..tengok gambar jelah erk..
aku dan semut hijau.

suasana kesasakkan and kesemakan manusia kt tapak pesta konvo..tu tu tu cm kenal je budak baju biru tue..tu lah ijah besar..apalah yg dia duk pandang tu..serius gile muka..

ni operasi pilih memilih..aku x terlibat ok...aku duk tengok je..x minat lah tudung berputar belik, berambu-rambu nie..kawan aku je yang duk layan masa ni..

semangat tayang barang yang dah beli..tapi agak2 korang apa benda kt dalam plastik cumill tu erk??

ni pulak bersama arnab yang ciut miuttt gitu..cantik..x caye meh dtg tengok..macam2 jenis arnab kena promort kt sini..

ni budak ijah..korang rasa apa yang dia duk pikir??

ni tempat memekak pulak..adalah 3 4 artis buat performance kt ats pentas tu..x silap aku, Mambai, dePUtra and satu g aku x berapa jelas nama group dorang tapi Munir kot sekali..

semangat kot budak2 UTM laki-laki ni duk layan perasaan dgr Mambai nyanyi lagu "KAU ILHAMKU"

EHH asal ada bunga nie???..huhuhu..nak tau ni bunga Mambai bagi kt aku..walaupun bunga plastik hiasan kt atas meja je, tapi bermakna sbb aku terima dari tangan dia..hehehe..


nilah Mambai, sorang lagi tu member aku..irah.

ni plak munir

ni aku x tau nama apa=P

last sekali sebelum balik..kami makan kt gerai area2 situ...bihum sup tu aku punya and mee kuning tu irah punye..Time ni air x sampai lagi..hehehe

OK. kesudahannya dengan letupan bunga api yg berwarna-warni..perhhhh cantik siuttt....

tu je kot tuk malam ni..selamat tidor.

No comments:

Post a Comment