Assalamualaikum & Salam Sejahtera
naik bas awam jalan2 best jugak..tambang pun murah..maybe setengah orang x selesa sebab kondisi bas yang dah lama, keadaan sempit or cam sardin bila ramai sangat penumpang sampai ada yang kena bediri atas tangga and campur ngan macam2 orang asing lagi..bau kat dalam bus ni cam apa dah..tapi jimat punye pasal..orang naik jugak..
kedai yang wajib servey bila mai angsana ..kedai Romantika..serius deko2 kat dalam ni memang rambang mata..so, meh join aku usha apa yang menarik kat dalam ni...
sebenarnya kat dalam kedai ni x leh ambik gambar..tapi kami curi2 je...boleh tolong promote sekali kat yang minat deko ala inggeris ni..
jam besor yang memang menarik..harga dia pun berpatutan..mampu milik lagi buat yang berpendapatan sedehana tu nak cantikan kediaman korang.
jugak sedia ngan bagai jenis bunga2 hiasan tiruan untuk hiasan majlis kawin, tunang or apa2 majlis yang nak pakai bunga tiruan ni..serius memang cantik..banyak pilihan jenis lagi...
sekian.
R.O.M.A.N.T.I.K.A
angsana
MaC 2013
nice bloog :)
ReplyDeleteyuk berbagi komentar dan join juga di http://vivieramadyah.blogspot.com :)