Followers

Saturday, March 23, 2013

gaduh SYG jugak!!!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

kelakar jugak bila pikir balik..gaduh cam apa dah..bukan sehari dua..berhari-hari..at list lama2 baik balik..hidup couple camni lah kot..plzzz lah jgn sampai putus, cerai berai or sewaktu denganya..x moh sampai situ..

tapi entah apa lah aku ni..selalu naik angin ngan dia..kurang ajor tu bila lah aku nak buang..cian dia sabor ngan perangai aku..

bila 2 hati yang bersatu dah sebati, bukan senang untuk dileraikan..dan bukan senang jugak nak lupakan antara satu sama lain kan..

aku tau dia risau sal aku and terlalu ambik berat sal aku..sepanjang aku kat Ganu pun, dia yang banyak take care sal aku..seriusly  aku ok kt sini..bukan aku x kesah sal dia or apa..cuma keadaan aku time tu yg buat aku rasa nak marah orang je..
 tapi bila aku baca msg or kate2dia..aku tau dia syg aku sgt..cuma aku je yg x pernah nak faham dia.. MIE ..maafkan org ok...

sekian.




No comments:

Post a Comment