Assalamualaikum & Salam Sejahtera
sebab x bawak baju lain..so lepak tepi je lah..bak kate member aku "bestnye kalau dapat berendam dalam kolam tu"..oraitt..maybe next time beringat dulu sebelum nak datang sini.. package hotel ni memang mantop tip top..hotel taraf star tuuu..
sekitar kolam renang kat tingkat 7 KSL Hotel & Resort..budak2 suka ah dapat main kat dalam kolam ni..tapi bapak2, ibu2 jangan risau keselamatan di utamakan..ada staff yang bertugas untuk awasi sekitar sini..tapi anak2 sendiri..pandai2 lah jaga x kan nak harap orang pulak kan..
peachhhh yoooo...
baru je rasa tengok que Haidar and Linda Jasmine buat program TV kat sini lam astro.
+
+
+
last sekali ambik bus untuk gerak balik ke taman U..sekarang dah rajin guna perkhidmatan awam ..hehe..kalu hujan x basah wei..sebab bus kan ada bumbung..
sekian.
KSL HOTEL & Resolt
L.E.V.E.L 7
mac2013


sbb pe tak bawak bakini,lain kali jgn lupa tau,kan dah xbleh mandi,kikikiki...
ReplyDelete