Assalamualaikum & Salam Sejahtera
dapat bouncer lagi duk Lotus Hotel ni..untuk breakfast..ingat leh ambik apa je makanan yang kita suka coz atas 5 ringgit ..sekali kalu ambik lebih 5 ringgit kena tambah sen sendiri..awal2 kalu aku tau, comfirm aku ambik nasi lemak mamat je x de ah makanan mewah cam bawah ni..hehehe
jom sarap dulu..lepas ni kena kerja keras cari responden and sentlekan server kawan aku punye ni..alangkah bestnye kalu datang jalan2 je...aduhhh tampor pipi sendiri...camne pun kali ni mood dtg sini pun kosong coz rasa cam berat je nak dapat kerjasama dorang..apa pun kita tengok je cam ner dulu..
hahahaha..dah makan sedap..nah ambik bil dia...tu diaaa...lepas ni comfirm kena ikat perut..bukan apa salah tafsir je sal bouncer yang dorang kasi ..last2 bila dah ambik makanan baru tau yang baucer tu cukup untuk banyak tu je..lebih kena tambah sen sendiri lah..apa pun enjoy breakfast today..
sekian.


No comments:
Post a Comment