Followers

Sunday, March 24, 2013

JPO(Johor Premium Outlets)

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Hai readers..happy weekend semua..apa plan korang hujung minggu ni??..plan elok2 tau.. mesti korang penah alami saat dan ketika bila dah plan cantik baik punye..last2 x jadi..hehehe..biasalah ..semua perancangan kita x semestinya tertunai kalau bukan atas kehendak yang maha kuasa..kita cuma merancang, yang tentukan DIA.

Weekend ni cuci mata kat JPO..sape pernah sampai ni?? Terutama org johor lah coz dah nama pun JOHOR PREMIUM OUTLETS..mesti kat johor kan..

Peachhhh yooooo..dekat luar pintu utama dia..mesti ambik pic kat sini  coz yang mahal nama tempatnye tu..

Masuk dalam..korang leh tengok kedai2 branded bangat dalam ni..macam2 jenama mahal2 korang leh jumpe kat sini. Yang penting poket je kena tebal.

Dalam ni ada 2 tinggkat tau..x macam Mall..just kedai2 je…yang best kat sini banyak tempat duduk kat luar kedai2 tu..boleh bersantai tengok ragam orang sekeliling..kat sini boleh jumpe majority kaum cina, orang- orang  kaya and bergaya mewah gitu…
Food court dia pun nampak cam mewah and mampu lagilah nak try makanan kat sini ..just kat Food court sini je tau..kat lain aku rasa mahal bagi orang mcam aku  kt JPO ni..x senang x mewah..huhuhu.
 Juga ada pool kat tengah2 laman bangunan JPO ni..sekeliling pool ni pun ada kerusi untuk bersantai.
Ok..puas menular kat sini pergi Mall pulak..Kat sini boleh dikatakan singgah dari hujan je..yooo masa tengah jalan tadi hujan bukan main lebat lagi..kat johor sekarang hujan petang2 erk..so, lepas ni kena beringat kalau nak kuar time petang coz takut hujan..

Sekian

JOHOR pREmium O.u.t.L.e.t.S
MAC 2013



6 comments:

  1. best pi sHoppinG kat JPo kan...

    anyway salam kenal dan daHh follow you...

    ReplyDelete
    Replies
    1. best lah kalu poket tebal..apa je berkenan mampu beli..huhu salam kenal jugak..thank follow kita

      Delete