Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Hai readers..happy weekend semua..apa plan korang hujung
minggu ni??..plan elok2 tau.. mesti korang penah alami saat dan ketika bila dah
plan cantik baik punye..last2 x jadi..hehehe..biasalah ..semua perancangan kita
x semestinya tertunai kalau bukan atas kehendak yang maha kuasa..kita cuma
merancang, yang tentukan DIA.
Weekend ni cuci mata kat JPO..sape pernah sampai ni?? Terutama org johor lah coz dah nama pun JOHOR PREMIUM OUTLETS..mesti kat johor kan..
Peachhhh yooooo..dekat luar pintu utama dia..mesti ambik pic
kat sini coz yang mahal nama tempatnye
tu..
Masuk dalam..korang leh tengok kedai2 branded bangat dalam ni..macam2 jenama mahal2 korang leh jumpe kat sini. Yang penting poket je kena tebal.
Dalam ni ada 2 tinggkat tau..x macam Mall..just kedai2
je…yang best kat sini banyak tempat duduk kat luar kedai2 tu..boleh bersantai
tengok ragam orang sekeliling..kat sini boleh jumpe majority kaum cina, orang-
orang kaya and bergaya mewah gitu…
Food court dia pun nampak cam mewah and mampu lagilah nak
try makanan kat sini ..just kat Food court sini je tau..kat lain aku rasa mahal
bagi orang mcam aku kt JPO ni..x senang
x mewah..huhuhu.
Juga ada pool kat tengah2 laman bangunan JPO ni..sekeliling pool ni pun ada kerusi untuk bersantai.
Ok..puas menular kat sini pergi Mall pulak..Kat sini boleh
dikatakan singgah dari hujan je..yooo masa tengah jalan tadi hujan bukan main
lebat lagi..kat johor sekarang hujan petang2 erk..so, lepas ni kena beringat kalau
nak kuar time petang coz takut hujan..
Sekian
JOHOR pREmium O.u.t.L.e.t.S
MAC 2013







bestnye jalan2 :)
ReplyDeletehehehe besttt sangat...
Deletebest pi sHoppinG kat JPo kan...
ReplyDeleteanyway salam kenal dan daHh follow you...
best lah kalu poket tebal..apa je berkenan mampu beli..huhu salam kenal jugak..thank follow kita
DeleteOMG ! tempat shopping...
ReplyDeleteyap tempat shopping..barang branded yunk...
Delete