Assalamualaikum & Salam Sejahtera
pagi esok nak kena tunjuk progress kat supervisor PSM ..malam ni sempat lagi makan angin + makan steamboat kt menara jam..ni lah kejenye bila stress + tekanan..otak dah x leh nak pikir..so kuar cari pasal kat luar even tahu esok memang kena hentam cukup2 ngan supervisor coz x dapat nak penuhi kehendak and pendapat dia 100%..
steamboat kat sini memang banyak pilihan..walaupun harga dia x semurah kat Ganu, tapi mampu lagi nak makan puas2 sini..serius kadang2 aku x dapat habiskan aku punye makanan sebab telalu kenyang..nampak sikit je ambik..tapi bila dah telan2..cepat kenyang...
makanan sampingan lain otak2..tapi sini cam pelik sikit sebab dia pack cam ni..cam kuih bungkus pun ada..
and last AIR JAGUNG SPECIAL...memang best air jagung ni..cukup segala rasa..rasa cam nak tambah 2++ mangkut lagi..
sabar tunggu steamboat siap dihidangkan...ramai gila orang kat sini..maybe sebab malam..orang2 muda suka lepak sini kot..and kat padang sebelah sana pun ramai orang buat xtvt memasing..
meh try air jagung dulu..makan makan dan makan..sampai sini pun ikut kepala je..rasa nak makan steamboat singgah sini lah..
sekian.
M.E.N.A.R.A jam
MAC 2013
No comments:
Post a Comment