Followers

Wednesday, March 6, 2013

Wednesday :AngsaNa

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

lepak kat McD ..isi perut sambil senyum2..jemput makan McD..opppstttt sory x dapat nak kawal nafsu boikot menda alah ni..cam ne pun tetap nak makan jugak..huhu


Angsana dah berwajah baru..sape2 yang x singgah lagi..meh lawat angsana..banyak renovation dah kat sini..semakin ceria ngan color baru bangunannya..huhu..(hanya untuk yang kaki jalan cam aku and suka p Mall je) di alu-alukan..


sekian.



1 comment: