Assalamualaikum & Salam Sejahtera
take picture kat BUkit Bintang..just ni je pic yang sempat ambik. serious penat giler ngan server kali ni..penat ngan jalan kaki lagi then penat ngan karenah responden..siap kena marah lagi..ada yang buat deckkk je..sakit hati wei..tapi sabor je lah..
sekian..
bUkit B.I.N.T.A.N.G
maC 2013

No comments:
Post a Comment