Followers

Tuesday, March 19, 2013

Siap Untuk di edarkan!!!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Alhamdulillah...akhirnya sentle jugak Questionnaire aku...200 set tu...bapak ah banyak..mampukah aku habiskan semua questionnaire ni dalam 2 hari ni?..hope di permudahkan segalanya..responden tu tolonglah bagi kerjasama kat aku erk...

esok aku gerak p KL..wahhh best jalan kan...tu kalu dapat jalan saje..tapi aku pi ni ada keje wei..sambil buat server aku , teman member aku buat server sekali..sama2 tolong menolong..apa jadi or berlaku esok, entahlah x dapat aku gambakan..tapi serius, benda ni terlalu cepat bagi aku..

baru je supevisor approach questionnaire petang tadi, terus je dia suh p servey..bapak ah..dalam kelam kabut edit questionnaire bagi ok and kurangkan page, terus pegi print..mujurlah sempat sentle kan semua ni malam ni..esok terus je buat next tugasan..

ok..geng doakan aku lulus PSM and habiskan sem ni jugak ok and doakan keselamatan aku pergi dan balik untuk tugasan ni..Thank..

sekian.

diconteng baik oleh i.e.h.a.h.Farihah 
at bilik 305/H10
tengah pikir apa nak bawak p KL esok:
-Questionnaire
-buku catatan
-pen(lebih sikit)
-baju
-camera
-lain-lain 
bawak niat pergi untuk buat SERVEY je..not jalan2 sakan ..hehe


No comments:

Post a Comment