Assalamualaikum & Salam Sejahtera
hai..selamat malam..
terkejutttt deng bila dia suh aku belajar masak..yap betul lah perempuan kena belajar masak kan..kalu x cam ner nak jadi suri umah , cam ne nak bagi anak ngan laki makan ..x kan nak suh dorang asyik makan masakan janda or isteri orang lain kat kedai or warung hari2..kering ah poket laki aku nanti..hehe..
takut2 nanti laki aku terpikat kat ppuan tu pulak coz hari2 makan masakan dari air tangan dorang...nanye kita nanti... x moh ah gitu...so, belajar2 masak ye bakal2 isteri sekelian..orang cakap air tangan isteri tu boleh tawan hati suami..suami x de lah nak cari lain kalu kita dah jaga makan minum, pakaian or semua keperluan dia.
Abg Mie aku ni tuntut Ayam masak Merah + kangkung Goreng ngan aku..dia suh aku masak sendiri wei..bukan tolong kucai mak aku or kakak aku masak..semua kena aku sendiri buat..aduhhh boleh ker ni..dah lah berbulan aku x main masak2 ni..ingat lagi x, mak aku ajor dulu..
ok geng..mintak tolong share resepi sikit boley..thankkk...
godek album lama jumpe pic ni..pic couple lepas 6 bulan lebey x jumpe..kat pantai Telok Kalung..miss time ni..
sekian.

No comments:
Post a Comment