Followers

Tuesday, March 26, 2013

| Bukan Salah Kau |

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

peachhhh yoooo...Entry untuk sahabat..senyum aku dari hati ok..bukan saje2..ni assisted baru sampai KL..opttt..lupakan sal KL..

baru sat aku nampak kau online..tapi entah nape aku rasa keras je hati ni nak tengur kau..maybe aku banyak salah ngan kau or kau memang ada salah ngan aku..so, aku abaikan je..then lama2 aku pikir sampai bila nak terus diam cam ni..yap aku rasa kau x de lah salah sangat kot.. buat apa aku nak hukum relationship kita ni tanpa ada kata dua or tiga kan..

malam tu aku sendiri pun x tau apa berlaku..memang keadaan x berapa cantik malam tu..aku x tau pulak akan timbul kes ker apa sampai cam ni sekali..jujur aku cakap aku x sebelah sape2..aku ye kan apa berlaku malam tu..aku terima je apa je DIa cakap sal kau coz aku malas nak panjang or ngaduh sampai bertumbuk belasah sampai x ingat hukuman dunia..zippp.. lupakan sal malam tu..aku pun malas nak ingat lagi..

aku tau kau x salah, dan aku tau kau x cakap aku sampai cam tu..sebab aku kenal sapa kawan aku..jahat2 kau pun aku x rasa sampai kau leh mengaku cam tu..yap memang aku terasa..amat terasa bila Dia tiba2 mai kat aku cakap kau mengaku aku ni B****  ko..mangkuk dia..angin lah aku..aku x pernah pun jumpe kau cam ner kau leh cakap cam tu..

ok..then..aku sepikan diri aku lama jugak dari kau...aku x nak ah nanti kau cakap kat Dia aku yang tercari,kacau  kau pulak..dah bebulan kan..hati aku sakit lagi kot..last kau contart aku ari tu pun..aku sendiri x tau kenapa aku buat cam bodoo je..maybe sebab aku kena tamatkan reletionship kita sampai situ je..lagipun aku dah janji ngan Dia..aku pilih dia and x nak lukakan hati Lelaki dia..dia dah banyak berkorban untuk aku tanpa aku sedar selama ni..

thank banyak2 sebab pernah bawak aku masuk dalam kehidupan kau..mohon maaf babe..serius, walaupun kita x macam dulu..tapi kau tetap ada dalam ingatan aku..macam mana aku doakan WAN bahagia di sana..cam tu jugak aku doakan kau bahagia dalam hidup kau..

sekian.


No comments:

Post a Comment