Assalamualaikum & Salam Sejahtera
petang2 dapat nikmati cendol ke ABC ker memang best kan...cendol pulut ni aku jumpe kt warung area Taman Universiti....kat sini ada beberapa gerai lain lagi cam air nyor, goreng pisang, mee sup dan lain2.
harga dia ok berpatutan..and boleh tahan lah...sedap cendol pulut ni..maybe ada lagi tempat makan best2 kat johor ni..,meh ah promort kat aku..boleh aku terjah sana..huhuhu...
dari jauh, cam ni lah upe nye gerai ni..dia da letak papan tanda kat depan gerai dia..comfirm senang ah korang jumpe nanti..lagi2 depan gerai ni ada deretan umah kedai...try ah ..
ok daaaa...
sekian..

taman U kat batu Pahat ea
ReplyDeletekat skudai lah...
ReplyDeletepergh bnyk bahn2 die erk..
ReplyDelete