Assalamualaikum & Salam Sejahtera
ni kisah week lepas.
peggghhhhhh baru dapat lepaskan hajat menikmati bakso kt Larkin ni lepas setahun lebey x menyinggah sini...ni pun kes ada kerja kt sini..kalu x xde maknanya nak melepak lama2 sini..bukan sebab apa, rimas ngan ramai orang bangat + lagi ngan ulat2 tiket yang memang menyemakkan kawasan ni..bising bagor jadinya...
dan semestinya kedai ni lah jadi pilihan untuk makan bakso ..ramai customer dia, sampai meja aku dapat kat bawah sekali ..tu pun kongsi ngan penggungjung lain.
tuuu dia...serius sedapp gilessss..bagi akulah yang pernah try Bakso kat johor ni..kat sini x leh tanding lagi..harga dia pun xde ah cekit darah sangat .. standard harga je cam kat tempat2 lain..
jom makan buat pembuka breakfast..ooooyeeee...letih punye pasal kita orang bangun lewat sangat hari ni..dah hampir tengah hari..memang betul2 tengah hari lah kita orang cheak out dari hotel Gazzrin tu..tapi x pe waktu cheak out dia sampai 5 ptg..so, xde masalah nak kuar time tu..
ok enjoyyy lunch semua..apa nak makan tengah hari ni ye??
sekian.


No comments:
Post a Comment