Assalamualaikum & Salam Sejahtera
mood not bad..serius tensionn bagai 2 tiga ari ni..entah ah aku rasa kosong...ingat datang sini jiwa aku tenang sikit..tapi makin tambah ada,,poyoooo lah....
hati aku kosong..silap aku ker datang sini x tepat pada masa or aku datang sini sebab ikut hati..what ever lah..janji semua tu datang dari hati aku..
lepaskan semua tu jauh dari hati aku..x yah ambik peduli..tapi cam ner kalau benda tu hadir saat aku x sedia..silap aku ker..ujian untuk aku kot...tapi kenapa kau curang lagi belakang aku..knpa kau terus uji hati aku..kau ada dia or sape pun..cakap ah..kalau betul aku x kesah kalu tu baik untuk hidup masing2..
x pernah kalau aku x balik..aku x dengar kisah antara orang ketiga or ke empat..why??..cakap ah..apa dosa aku..apa yang kau nak dalam diri aku sebenar ..aku x faham kenapa aku kena hadapi benda ni saat aku nak tamatkan hubungan tergantung ning..
indahnya hidup tanpa derita kan..tapi mana ada manusia yang x pernah hadapi ujian pahit dalam hidup dia..kadang2 aku rasa sini bukan tempat aku..sejak aku ada sini, kenal tempat ni..macam2 kisah pahit aku alami..
sekian...
.

No comments:
Post a Comment