Followers

Wednesday, March 20, 2013

TRip to KL: bukit BINtang -TBS

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

dari monorail ni lah pejalanan nak p TBS..
aku dah pandai dah guna menda alah ni..
yang kelakar sebelum sampai TBS tesesat jalan lak..serius aku x perasan time kat satu stesen tu dia suh tukan train pada mana2 yang nak pegi seri petaling iaitu arah ke Tbs lah..buat dert je..upernye train tu terus ke ampang..then kami turun je mana2 stesen and tukar tren lain..nasib baik lah abg guard kt stesen yang kami turun bahang rambang orang kate baik hati tunjukkan jalan..hehehe 
sampai TBS, terus cai tiket..memang plan nak balik area pukul 6-7 gitu coz bajet sampai JB dalam kul 10mlam..tapi entah dapat x sampai time tu..
sentle beli tiket balik JB..bas tranasional.,,tiket pun dah lain siap ada nama bagai lagi...
tumpang minum kt 7 eleven jap..dahaga gile time ni..
dah nak gerak balik JB..sebelum tu kena beratur panjang cam ni untuk cheak tiket..dah macam pemeriksaan nak masuk flight je..

sekian.


No comments:

Post a Comment