Assalamualaikum & Salam Sejahtera
now cheak in hotel..Lotus Hotel kat Jalan TAR..jom usha hotel ni..maybe one day korang datang bercuti kat KL korang leh try serves hotel ni..
depan meja reception dia..dibuka 24jam tau..and kakitangan dia pun mesra rakyat.
bergambak dulu sebelum masuk bilik..ni pun sebagai kenangan yang kami pernah sampai sini..kat DESAru pun ada hotel ni kan. kalu nak tau lebih lagi korang boleh je jengah mana2 laman web hotel ni..salah satu nye SINI.
now..jom masuk bilik..serius selesa betul bilik ni..dah lah besar and bersih sangat.
perkhidmatan yang dorang dah sediakan lam bilik ..terbaik ah..(aku puji sebab aku x masuk hotel 5 star lagi)..ni hotel kira taraf sederhana je..
ok..so, dah usha and review dalam bilik..time tuk rehatkan diri..esok kena bangun awal coz banyak keje menunggu and pejalanan pun belum sampai penghujungnya lagi..
good nite dear..
sekian.






No comments:
Post a Comment