Assalamualaikum & Salam Sejahtera
kat jalan Tun Abdul Razak ni lah, pengalaman meredah jalan jem sangat2 buat aku cam serik dah nak p bandar besar malam2 ni..maybe sebab event yang ada kat depan CS tu jadi keadaan jalan macam ni sekali..bukan area bandar ni je..sampai Danga Bay wei keadaan cam ni..lagi parah ngan kete2, bus yang langsung x bagi ruang kat motosikal kecik ni nak mencelah..
dalam duk takut2 atas jalan ni yang sesak lebih dari ikan sardin..follow je mana patut..orang cakap biar lambat asal selamat..tapi x semena kena saung dek mat2 motor "kak x nak balik ker"..bapak malu ah..sabo je lah..tau lah korang tu tere di jalan ni..so, bagi je dorang pegi dulu..xpe2 biar lambat asal selamat..
sekian..
No comments:
Post a Comment