Assalamualaikum & Salam Sejahtera
waittt...bunyi menda tu kat luar..nak kate ada parti, x kan tiap2 malam ada parti..ni dah 3 ari beturut bunyi muzik yang sama..yang peliknya bakpe kul 12am ke atas nak masuk2 kul 1 baru dia nak bunyi..cam ngosek pulak...oppptttt...jahanam mulutt aku..yang takutnye aku jugak..padam muka.!!
serius wei..aku comfius tahap nak g ngintai tengok je kat mana datang bunyi tu..tapi huhuhu..tahap keberanian aku x berapa nak tinggi..so, still je kat bilik,, pekak kan telinga..
kalu nak main muzik pun agak2 ah..awal pagi ni kot kalau yang main tu manusia ada otak..x ker ganggu orang nak study or tidor ke apa..doh lah time2 lewat gini..seram sejuk jugak tubuh aku ni wei..
tapi nasib baik lah..ada org teman aku tidor 2 or 3 malam ni..dok terasa takut ngat..huhu..kredit tO ERRAH rajin mai cheak in bilik aku..hehehe
sekian.

alamak aii, iha memang plan nak main muzik tgh2 malam jgk ni.. bila akak dah ckp camtu baru iha kensel kan.. hehe, ada la tu kot manusia2 yg nak lepaskan perasaan2 mlm2 camni.. konon malam lebih feel.. :)
ReplyDelete