Assalamualaikum & Salam Sejahtera
pernah jumpe kedai makan ni x??..kalu jumpe singgah yee..gerenti korang akan puas hati.macam2 masakan kelantan boleh dapat sini dari kuih muih ke jenis2 nasi and masakan panas pun tersedia kat sini..harga dia memang berpatutan.
ok..dari luar cam ni lag gayenye..betul2 depan hotel THE PUTERI PASIFIC..betul kat bandar JB ok..walaupun nampak cam tersusut sikit orang cakap..tapi costumer dia memang ramai..nak2 bila dah merangkak ke malam..memang jadi tarikan lah..
aku try nasi kerabu dia..perhhh memang best..cukup segala rasa yang ada..macam makan nasi kerabu kat ganu pulak..tapi ni kelantan punye masakan..kedai ni and segala kakitangan kedai ni semua ore kelantan kot..dengar duk cakap tu..
tambah ngan caremel gula hangus sebagai pemanis mulut..ok..cukup puas hati makan sini..next kalau datang area ni..insyaallah aku singgah sini lagi..
tadaaa...sebagai salingan je..jemput makan semua ye..
sekian.

laaa.. kat johor rupenye.. mula2 td mcm malas nk baca.. tapi baca jugak.. haha
ReplyDeletesalam..singgah sini :)
ReplyDeletekt jb pun dh ada nasi nie