Assalamualaikum & Salam Sejahtera
salam jumaat semua..happy weekend buat geng2 ganu okey...
apa motif pic INI????
meh baca sini..aku kongsi ngan korang??..i tau lah korang-korang ada yang pernah try buat and dapat from someone special kan....oloh2..malu2 pulak...never mai lah...hudoh je aku tengok benda alah ni..apa yang istimewa sangat aku pun x tau..asal erk GF /BF yang tengah2 duk sayang2 tu suka je ngan menda ni..
okey..lepas baca ni hati2 ye korang..x pasal boleh bunuh GF or BF korang..kenapa??
INI FAKTA
Menurut Daily Mail, seorang wanita berusia 44 tahun telah lumpuh selepas terkena serangan sakit jantung akibat daripada lovebite yang dilakukan oleh kekasihnya. wanita itu (nama tidak dinyatakan) dimasukkan ke sebuah hospital di Auckland apabila mendapati dia tidak mampu menggerakkan tangan kirinya selepas kejadian itu.
pada mulanya, para doktor mengesyaki wanita itu telah terkena serangan sakit jantung. walaupun mereka tidak mengetahui punca sebenar penyakit wanita itu pada awalnya. mereka kemudiannya memeriksa wanita itu dan menjumpai kesan lovebite dibadannya. dan dari kesan lovebite tu, mereka dapat tahu apa punca serangan sakit jantung tersebut.
sebenarnya lovebite yang terhasil itu, menyebabkan pembuluh darah rosak dan mengakibatkan pembentukan darah beku. darah yang telah beku tadi mengalir ke jantung dan boleh menyebabkan strok!
so, hati2 lah semasa bersama pasangan masing2. jangan sampai lupa diri, nanti ada yang merana baik lelaki atau perempuan.jangan disebabkan expressi cinta, ada yang maut.
ageal>
sekian.

No comments:
Post a Comment